Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 9, 2013

Restoran Mohd Chan Abdullah,Taman Melawati


Assalammualaikum,apa khabar semua?Macam mane weekend best?
mari cerita makan2 lagik kikikih,gambar2 ni mcm biasa dah peram lame
jom cuci mata tengok menu2 di Restoran ,makanan cina muslim Mohd Chan
ramai yg dah tau kot restoran ni

pada yg suka mencuba kelainan,boleh cube menu itik disini




ini menu pia n hubby mkn buka puasa yg lalu,hehehe hubby order nasi goreng yong chow kalau xsilap.harga lebih kurang RM7.90 tak ingat sgt.
pia order nasi putih with black pepper beef ,harga RM7++
sedap daging nya lembut,sesuai utk org yg suka mkn pedas mcm pia
BULAN PUASA,booking dulu heheh
sementara menunggu waktu berbuka

oh ya HAMPIR lupe kami ada order Butter Prawn RM25 portion byk. boleh mkn 4 org.terbaik udang besar2

ada surau
ini menu mase kali ke-2 pergi,pia order mee wantan itik RM7++.yummy
hubby order nasi itik,RM7++,kalau di restoran hj sharin itik nya kaler merah

 for more info boleh klik sini





10 comments:

Luv like this.... said...

pernah sekali je try mohd chan..so far ok.sedap wpon mcm tasteless skit kot bg kita..:)

Crew Fathi said...

cam sedap jer nasik n mee tu.. hehehe...

~YUN~ said...

Penah pegi kat sek 16 shah alam.sdp jugak makanan diez!portion besar2,jenuh nk habiskan,heeeee

Dibah Shokri said...

Assalamualaikum :) Jom jom visit blog Dibah, nak introduce satu produk best punya. Hihihi.

http://dibahspa.blogspot.com/2013/03/natural-aqua-cure-gel-best-exfoliater.html


Thank you Puan :)

Forskning Beta said...

wow, chinese muslim restaurant. nak makan itik, tapi itik sedap tak?

yana yani said...

ya Allah..sedapnyer kak..dahla tgh diet ni..sabar2.

wAnIe said...

restoran mohd chan mmg sedap!mahal sket tp berbaloi la kan..:)

JMR said...

peminat menu itik ke suami isteri ni..?:-p

Obat Alami Pembekuan Darah said...

Enak banget tuh kayaknya nasi goreng nya.. jadi pengen deh :)

Kancilbiru said...

ish ish butter prawn dia sangat tempting

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)