Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 19, 2009

Aku salah

Minggu lps adalah mggu yg sgt mencabar buat diriku...Terlepas kata dan tersepit diantara 2.Kedua2nya amat penting dlm hidupku,mengapa aku dilanda situasi ini. :( Hurmm....pernah kah anda semua terlepas cakap?TERmulut celupar?Pepatah melayu ade menyebut "Terlajak perahu boleh diundur,Terlajak kata buruk padahnya".Dah la adik2 terasa hati dgn ku,kepala ku yg sedang kusut memikirkan khilafku ditambah lagi si dia beremosi dgn ku tanpa usul periksa pd keesokan ptg hari nya.Dah la bdn pns sikit demam,tekak perit.Xde siapa nak fhmi kesedihan ku kala itu.. Dgn tulus ikhlas sesungguhya daku tiada NIAT utk menghamburkan kata itu,jikalau lah mereka dpt mengerti.Dlm perjalanan pulang,aku telah tertido dlm kereta.Kesian suamiku kerana tiada teman bicara,mengharungi kesesakan lalu lintas seorg diri.Mate ni senang saja terlelap dlm kereta,sedar2 dah nak sampai dirmh.Sedang hubby parkir kereta hubby ckp adik kat sebelah.Aku terkejut mereka tiba2 muncul sejurus kami siap parkir kereta.Dan mulut ku tanpa sedar meluncur kata2 yg telah mengguris hati mereka.Sungguh!! tiada niat langsung,mase tu kulihat mereka ok lagi.Entah mana silapnya setelah kami berckp lagi mengenai hal meraka nak dtg rmh,sebelum tu aku ada SMS sejurus lps ku sedar dari lena,memberi tahu jika mereka mahu dtg lps Isyak. Tapi mereka seakan xmahu memahami keadaaan ku,ITU BKN KEHENDAK aku.Aku tersepit diantara 2.....dan aku telah berkasar sekali lagi dan suruh mereka tanya hubby kalau nak dtg sekarang.Dan berpaling lalu mencapai kunci rumah utk buka pintu, dgn harapan mereka masih menunggu aku selesai buka pintu yg hanya mkn masa beberapa saat. Pada waktu ini semua sudah terlambat,si bongsu terus undur kereta dan mereka berlalu pergi.Tinggal la aku dlm seribu satu penyesalan.Maaf telah ku pinta,aku amat2 berharap mereka dpt memahami situasi aku pada hari kejadian itu.Dan dilema ini bkn kali pertama aku alami.Tolong la fahami diriku,maafkan khilaf ku.Aku tak sengaja,tiada niat nak sakitkan hati mereka.

2 comments:

atiQah adNan said...

qah macam tak bape faham perjalanan cerita pia ni..~
btw takpela kita harap mereka faham k dear...chill out..~

Peri PiA said...

lovely atiqah-Alhamdulillah rase dah ok sedikit berbanding semlm.uwaaa saya sudah tidak pandai mengarang,tidakk fhm cerita nya ye?Neway thanks thanks a lot Qah XOXO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)