Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 24, 2009

Gurau jer

I'm sure some of u have tead this e-mail before it's ok,i just feel like wanna post it here today :).

Chill.....Happy Weekend

Petua jawab telefon :

  1. Soalan: haloo, may i speak to ina please?Jawapan: maap.sini bukan balai polis

Soalan: haloo, siapa disana?

Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

  1. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?

Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

  1. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?

Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

  1. Soalan: haloo, mak ade rumah?

Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

  1. Soalan: haloo ina, buat ape tu?

Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

  1. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?

Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.

  1. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.

Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

  1. Soalan: halloo...... Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...

Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

  1. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?

Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

  1. Soalan: assalammualaikum...

Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)