Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 6, 2010

Sampai Macam ni

Ramai yg dah tahu
  • Zaman sekarang ni dgn adanya teknologi maklumat tanpa sempadan,mengutuk mengaibkan artis atau VIP telah tiada seakan menjadi 1 trend
  • Terbaru kes ni(MERUJUK PD GAMBAR),entah se@*% mane yg dah rasuk akal dia.Berani sungguh!Hukum agama????
  • Dimana silapnyaa?? :(

5 comments:

ASaDa RyutaRo said...

skrg ni d mana jua tengok org marah kat budak ni.

klu budak ni x insaf jugak ntah apa la benda yg nak d samakan ngan dak ni..

paling kurang minta maaf la dgn family arwah..

Peri PiA said...

tu la jgn la kurang ajar sgt,bdk tu kenamtk maaf dgn family arwah

soffya cik bulan said...

mmg sgt tidak berakal...
org kah atau UFO kah?

ezzati said...

budak ni mmg tulis tak pikir..

Peri PiA said...

Lovely Pia-teringt dialog P.Ramlee "kecik2 tak nak mam$#* opss...nge~

Lovely Ezzati-tu la,xmahu gune otak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)