Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

Seindah Biasa-Siti Nurhaliza

Salam ,selamat sejahtera pada semua
moga berbahagia :)

Hari ini isnin,ramai dah kembali kepada rutin
asal.

Pia syok dpt bermalas-malasan sikit minggu
lepas...

Ok la tu sampai bila nak bermalas-malas

Mood raya masih bersisa kan??

Tak pe,tak pe jangan kerut,muke ketat
dihari isnin yang indah ini(ecece konon)

Happy working pada yang berkejaya

jadikan hari isnin kita Seindah Biasa!

Suri rumah pon kerjaya juge,indah tu


Pia tujukan lirik lagu ni khas untuk  semua
wah,berangan jadi DJ

Tak penah dibuat orang tujukkan lirik :P


Gambar cantik dari FB rasmi Dato Siti,cantiknya isteri Dato K ni



Jalan pernah takut ku tinggalkan

Saat bintang tak mampu lagi berdendang

Saat malam menjadi terlalu dingin

Hingga pagi tak seindah biasanya


Takkan mungkin kita bertahan

Hidup dalam bersendirian

Panas terit hujan badai

Kita lalui bersama



Saat hilang arah tujuan

Kau tahu ke mana berjalan

Meski terang meski gelap

Kita lalui bersama



Ku tak bisa merubah yang telah terjadi

Tapi aku akan menjanjikan yang terbaik

Agar kita tak pernah menjadi jauh

Meski beza dermaga untuk kita berlabuh


Pernah kita jatuh

Mencuba berdiri

Menahan sakit dan menangis

Tapi erti hidup lebih dari itu

Dan kita mencuba melawan

4 comments:

farahfatihah said...

sgt2 monday blues ini hari..dari pagi hingga ke petang

soffya cik bulan said...

sis,
slmt berkerja dgn sng hti ya...
pia hri ni ke ktn, tmn kwn beli brg2 kwen..hu..
bilalh giliran diri ini pula...
ish3
=)

kak ina kl said...

tak semua lagu siti yang akak minat...akak lebih suka dengan lagu aizat..

Peri PiA said...

Lovely FFatihah-come on,u can do it!xoxo

Lovely Pia-Amin2..syg bila la ku nak bebas dr kongkogan keje kan... :|

Lovely K.ina-wahh peminat aizat ni,oo say ingt..akak ade citer fasal aizat kat blog akak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)