Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 23, 2010

Terapi

Selain mendekatkan diri pada Nya kal berduka(yg sebaiknya)

Pia dok layan novel Bagaikan Puteri



Dah lama tak baca novel,boleh dijadikan terapi menghilangkan duka lara
dihati :)...InsyAllah

Actually dah lame Pia tak baca novel,aktiviti masa lapang mase bujang dulu :P

Novel ni pon dah lame publish,cuma sekarang baru dapat beli,tak pa janji dapat
Alhamdulillah....cerita nya sangat best!!Teruja...baca susah nak berhenti!

Ok Pia ade keje ni...jumpe lagi InsyAllah...daaa

p/s-terima kasih diatas kata2 indah anda diruangan komen semalam,maaf tak sempat balas

6 comments:

Fahim 'n Alin said...

lame jugak xbace novel(xpernah bace pon)hehe

hai2.. jln2~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

dah lama yanie tak beli novel baru....

deena awanis said...

lama gak x baca novel..masa tgh belajar dulu, ada jer novel di baca..skrg dh xde masa nk layan novel..

Peri PiA said...

Fahim-hi :)...hehe xpenah ye

Lovely Yanie-pia pon,ni baru start balik :)

Lovely Deena-hehe,tu ler...Pia ni pon curi2 mase sekarang ni

soffya cik bulan said...

mmg best novel tu...nak sgt memiliki sendiri..:)

Peri PiA said...

Lovely Pia-hmm,nti ku fikir2 kan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)