Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

Minyak masak main sorok2,minyak petrol naik 10sen je hadiah tahun baru

Harga petrol RON97, minyak tanah naik

KUALA LUMPUR - Harga petrol RON97 dan minyak tanah masing-masing naik sebanyak 10 sen seliter mulai tengah malam tadi, kata Presiden Persatuan Penjual Petrol Malaysia (PDAM), Datuk Hashim Othman.
Beliau berkata, dengan kenaikan itu, harga petrol RON97 naik kepada RM2.40 seliter (sebelum ini RM2.30 seliter) sementara minyak tanah kepada RM2.50 seliter.kosmo

Fairy Notes-terima kasih kerajaan,love u.good job.Beryukur la kita

Fairy Notes-maaf la gov,pia tak bersyukur.bukan nak meminta2.tau kena usaha sendiri.cume sebagai manusia bia nak emosi kejap jer

16 comments:

fikaryna said...

ryna bengang la..i pakai yg 97..huhu..

kak ina kl (1) said...

teruk tul...semua naik..apa yang turun skrg ni..habis lari budget dapur

Atiqah Adnan said...

kerajaan nak tinggikan matawang kita kot.. ade sebab kenapa diorang naikkan harga barang.. kalau barang mahal matawang kita pun tinggi..

ardinihumaira said...

takmo beli kete.. huuu

yats said...

PASNI KENA MASAK REBUS2 JELA..HUHUHU

A.S.T.I.N.A said...

arrgghhhh stresss stresss!

SyerAgh said...

mntak2 mnyak masak x naik harga

kakchik@ella said...

gaji gak yg tak naik2. hihi ..

Wahidah said...

pergh...dgr gk pesal kenaikan ne mlm td..

wai tk guna sgt minyak since dok sini..but bile dgr naik smpai 2.40 seliter..pergh mahal tu...

kat saudi ne ron 95 pun br 0.95 riyal seliter equal to 10 sen kot..hehehe

sbb 1 riyal = 80 sen

Anonymous said...

i pakai ron95 jer..

-deena-

azzey said...

Peri Pia: Ada yg kata naik basikal je pegi keja....hi3...

Amy Syaquena said...

harap minyak masak x naik la kalau tak pasni kita semua kena la masak kukus atau rebus-rebus je..

CGG said...

geramkan harga petrol naik lagi..
isk..
ape la dapat 'HADIAH' TAK SYOK MACAM NI DARI GOMEN

farahfatihah said...

haishhhh semuanya naik!!!

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

pening..pening....

kayuh basikal jer la nak ke opis....letak minyak kat rantai basikal jer...kasi laju

hehehehhe

Peri PiA said...

Lovely Ryna-proton wira pon kalau tak silap kena pakai 97,kalu tak tak pick up

Lovely K.Ina-aduhai.. :(

Lovely Qah-hope so,hee~

Lovely Dini-dini dah ade kete kan?hihi

Lovely yats-uhuhu,kite same2 merebus

Lovely Astina-saba ek

Syer-Amin2

Lovely K.Chik-tau xper,uhuhu

Lovely Wahidah-jauh beza kan?hmm

Lovely Deena-bgs la,jimat

Lovely Azzey-jom2,kekeke

Lovely Amy-ye la,Amin2...mkn kukus2 rebus..slim bdn hehe

Lovely CGG-very the tak besh

Lovely FFatihah-Nsb baik akak tak naik minyak hehe

Lovely Yanie-U,kat PUTRAJAYA ok lagi hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)