Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

Tunjuk Perasaan Umpama Virus.Dari Mesir kini Menular ke Yemen

SEJUMLAH penunjuk perasaan propemerintah membaling batu ke arah para penunjuk perasaan yang menentang pemerintahan Presiden Ali Abdullah Saleh di Sanaa, Yemen semalam.

SANAA - Pertempuran sengit antara para penunjuk perasaan yang menyokong dan menentang pemerintah di sini menyebabkan sekurang-sekurangnya 40 orang cedera semalam manakala tentera dikerahkan ke bandar pelabuhan Aden, selatan negara itu bagi mengawal ketenteraman.

Sekitar 2,000 orang penunjuk perasaan, kebanyakannya pelajar, meninggalkan Universiti Sanaa dan menuju ke Dataran Pembebasan di sini apabila mereka bertembung dengan penyokong-penyokong pemerintah sekali gus mencetuskan pertempuran yang masuk hari ketujuh semalam.Kosmo


Fairy Notes-Bersyukurlah dengan keamanan yang kite sedang nikmati. :)

5 comments:

mamawana said...

Assalam,

Tunjuk perasaan untuk apa? Untuk memusuhi Islam? Utk menyokong rasuah? utk menyokong pemimpin yg pro hiburan nafsu nafsi? Atau tunjuk perasaan utk menegakkan kebenaran AlQuran. Atau takut dan terus bersekongkol dgn Amerika? Krn Lillahitaala. Jihad? Tepuk dada tanya iman?

ardinihumaira said...

YA Allah...
ingatkan dah selesai.. huhu.. semoga rakyat Malaysia selamat di sana

kak ina kl (1) said...

semuga tak merebak ke sini.

kad atm maybank akak pun dah terkelupas plastik..boleh ker buat kat cawangan lain.

jomlah join contest akak..esok hari terakhir

Qaseh dalia adelia said...

takutnye...hurmm bersyukur kat msia xde macam ni

Peri PiA said...

Lovely mamawana-W'salam,setuju tepok dada tanya iman

Lovely Dini-risau kan,dunia semakin bergolak

Lovely K.Ina-Amin,kad atm blh buat walaupon cwgan lain.sory kak tak sempat join,internet tak de orang dtg buatn lagi ;(

Lovely Qaseh-syukur Alhamdulillah :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)