Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

Fairy Cave

Fairy Pia found out about Fairy Cave!!!!!Gua Pari-Pari ;)

Semalam tengak TV1, rancangan Jom Pi

first time tengok saje2 sementara tunggu
maghrib

Baru tau kat Kuching, Sarawak town terdekat BAU ade gua pari-pari ni

Pemilik blog My real Fairy Tales ini suka alam semulajadi,
tapi ade rase gerun sikit dengan kawasan hutan2 ni hihi :P

Sangat misteri bagi Pia,Pia memang tak penah masuk Gua

Pic kredit


Fairy Notes-mana tau 1 hari nanti berani pula nak masuk gua :D

5 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

pia dah gi GUA KELAM kat perlis?

(^^,)❤..

kakchik@ella said...

kita pun suka alam semulajadi. nak pulak laut dan pantai dan air terjun. best la kalau dpt duduk sana.

cikpia said...

jom!!!!!!!!!!!!!! macam best jer.....

p/s : kalau takut sangat try la pi gua kelam kat perlis dulu. then baru pi yang scary2.....

ardinihumaira said...

dni 2 tahun dok perlis ritu tak penah g gua kelam. ruginya rasa tak sempat g :)

Peri PiA said...

Lovely Yanie-belum (^^,)❤..InsyAllah nti nak pi

Lovely k.chik-pia kalo jumpe pantai tak ingt dunia,lps tu jd udang bakar hihi

Lovely Cik Pia-menarik kan i tell u.i setuju bebeno dgn cadangan u,akan dipertimbangkan :D

Lovely dini-xper,kite same2 blm jejak lagi,hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)