Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

Aksi melampau

Ish2,pergi pasar pon nak amek gambar :P



9 comments:

sarah mohamad said...

hihi. pompuan biasa lah. pergi mana2 pun nak jugak amik gambau. :)

saza said...

hahaha..biasala..zt je skrg ni sejak ngandung mcm ada penyakit lupa nk amik gambo..kalo dulu buat pape pon nk amik gambo sbb teringat kt blog..hehe :)

Puteri Bt Ahmad said...

hihi suke!!!!!! XD cumel di mane2 saje hihi :) xoxo

J.M.R said...

tak melampau lg nih.
ada tu siap amik gmbr ngn ikang kembung kt pasar...

acu snap gmbr gitu lak:-p

J.M.R said...

tak melampau lg nih.
ada tu siap amik gmbr ngn ikang kembung kt pasar...

acu snap gmbr gitu lak:-p

Amy Syaquena said...

pia macam adik amy ke mane saja mesti nak bergambar, sampaikan dalam toilet pun jadi hehehe..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ish3..isteri siapa ni?comelnyer!

Ardini Humaira said...

yiiiha! 1 hb kalo deen datang nak ngajak dia shopim :D

Peri PiA said...

Lovely sarah-hihi,btl2

Lovely Saza-ehehe,zaman dah berubah

Lovely put3-hihi,thanks syg..tp x secantik put3 XD

Lovely JMR-teringin jugek hihi,tp malu

Lovely amy-hihi,pia pon penah buat mcm tu

Lovely LM-ehehe,thanks LM...untuk LM-Ish isteri siapa yg anggun ni :)

Lovely dini-wah,seronoknya dia
;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)