Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 28, 2011

Gaya Anggun Irma Hasmie berhijab

Assalammualaikum,hye semua rindu pia tak?hehe

Pia bz sikit ni serabut huhu,Alhamdulillah Pia dah sihat

berita gembira masih belum berpihak pada kami suami
isteri :'),doakan kami ya

Sorry belum sempat jalan2 blog korang,jgn lupakan
Pia ye hihi.InsyAllah tak lame lagi Pia BW ye

Sudi2 kan datang rumah Pia ni,sorry tak de kat "umah"
sangat

walaupon Irma dah agak lame juge berhijab,saje nak tepek
gambar lagi hehe

Bagi Pia ini antara gambar Irma yang paling cantik Pia
penah lihat suka sangat tengok,Alhamdulillah

sehingga berjumpa lagi



018762218
siapa kat belakang tu?hehe

mstar

11 comments:

Cik Ecah said...

take care sis...

cantik kan irma!

Wahidah said...

sweet sgttttttttttttt

Lindonut said...

mmg sweet :")
harap2 pakai terus. <3

saza said...

irma mmg cun pkai tudung :)

p/s: salam ramadhan pia :)

Amy Syaquena said...

selamat berpuasa pia..

Ardini Humaira said...

dni suka irma...
dia tabah orangnya :)

eLL said...

assalamualaikum Pia.

pertama kali menyinggah. selalu juga perasan Pia dekat belog Yaty.

salam ramadhan

Amy Syaquena said...

pia mane awak pergi , lame betul awak menyepi...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sgt manis..miza suka dia bertudung sejak dia berlakon pki tudung ngan zed zaidi dulu..skrg dia benar2 dah bertudung..syukurlah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pia suami isteri kenapa?huhu..

Peri PiA said...

Lovely cik ecah-thanks dear,muah.berseri2 dia kan? :)

Lovely wai-makin berseri

Lovely lin o-Amin :)

Lovely saza-thank u zati :)

Lovely ell-w'salam,oo ye ke?thank u so much.sorry lmbt bls,thn 2012 baru bls hehe

Lovely amy-Alhamdulillah pia dah muncul hehe,thanks dear

Lovely LM-Alhamdulillah :)...kami ok LM syg terima ksh ambil berat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)