Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Pada suatu pagi

Assalammualaikum ;),salam jumaat

Pada suatu pagi,tadi je hehe pia pergi minum pagi dengan hubby
kat suatu tempat.

Masa nak cari tempat duduk,pia terpandang seorang perempuan
tengah rancak bersembang denga kawan dia.

Mase tu dia nak suap bihun sikit lagi nak masuk mulut dia sambil berborak

Last2 tak jadik ko jah,rancak berbual hihi lucu la ;D KIV dulu bihun masuk mulut dia

Perempuan kalau dan bersembang tak hengat dunia hihi

Entah2 awak pon same macam tu Pia oii tanpa disedari,hmmmm

5 comments:

cikpia said...

he he..... sama lah saya!!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

benda yg tak elok kita jd kan iktibar pia.tgk pun mcm tak syok kan? mmg tak elok wat perangai camtu masa tgh mkn.takda adab dpn rezeki.

pinky mouse said...

comellllll

Happy new tear kak Pia..

Tihara said...

salam singgah,

kadang2 kita pun tk sedar kan..hik3 :)

Peri PiA said...

Lovely cik pia-ngeh2 :D

Lovely LM-btl,ingtkan diri sendiri ni.lucu pon ade

Lovely pinky-hepi new year! :)

Lovely tihara-thanks so much ya :),btl kadang2 xcited sgt borak tak sedar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)