Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 9, 2013

Restoran Mohd Chan Abdullah,Taman Melawati


Assalammualaikum,apa khabar semua?Macam mane weekend best?
mari cerita makan2 lagik kikikih,gambar2 ni mcm biasa dah peram lame
jom cuci mata tengok menu2 di Restoran ,makanan cina muslim Mohd Chan
ramai yg dah tau kot restoran ni

pada yg suka mencuba kelainan,boleh cube menu itik disini




ini menu pia n hubby mkn buka puasa yg lalu,hehehe hubby order nasi goreng yong chow kalau xsilap.harga lebih kurang RM7.90 tak ingat sgt.
pia order nasi putih with black pepper beef ,harga RM7++
sedap daging nya lembut,sesuai utk org yg suka mkn pedas mcm pia
BULAN PUASA,booking dulu heheh
sementara menunggu waktu berbuka

oh ya HAMPIR lupe kami ada order Butter Prawn RM25 portion byk. boleh mkn 4 org.terbaik udang besar2

ada surau
ini menu mase kali ke-2 pergi,pia order mee wantan itik RM7++.yummy
hubby order nasi itik,RM7++,kalau di restoran hj sharin itik nya kaler merah

 for more info boleh klik sini





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (68) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)