Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

Tearin' up my heart!!

JAFRI memeluk anaknya Nur Afini manakala Nur Safura ditenteramkan seorang saudara selepas ibu dan adik mereka mati dibunuh di Taman Pinji Seni, Ipoh semalam.

IPOH – Gara-gara sebuah komputer riba yang nilainya tidak sampai RM2,000, tiga nyawa melayang akibat dibunuh seorang penagih dadah di sebuah rumah di Taman Pinji Seni di sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 2.45 petang, pemilik salon, Wah Yah Mat Zi, 42, dan anak bongsunya, Esmin Denish Jafri Tajul, 5, serta pembantu rumah warga Indonesia, Dani, 19, mati akibat ditikam dan ditetak dengan pisau oleh penagih dadah yang masuk ke rumah tersebut untuk merompak.

Mayat ketiga-tiga mangsa itu ditemui berlumuran darah dengan mayat Wah Yah berada di ruang tamu manakala mayat Esmin dan orang gaji ditemui berhampiran bilik air.

Difahamkan semasa kejadian, Wah Yah sempat menghubungi suaminya, Jafri Tajul Aripin, 47, dan memaklumkan mengenai kejadian rompakan itu.

Jafri yang ketika itu bekerja di sebuah bank di sini terus memandu kereta pulang dan sempat melihat seorang lelaki melarikan diri dari arah rumahnya.

Suspek berusia 26 tahun telah diberkas oleh dua rakan Jafri.

Buat masa ini, polis mengesyaki ketiga-tiga mangsa itu dibunuh selepas Wah Yah dikatakan enggan menyerahkan wang yang diminta suspek.

p/s-Al-Fatihah..... where's the the love....ppl killing ppl dying.

Sumber dari Kosmo online

4 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

erm.. seday kan..
napa laah manusia terdesak sampai sanggUp membunuh..
patutnye golongan penagih ni kita hantar je kat puLau yang takde orang biar insaf sikit..
kan..kan..

"PiA" si Peri Perasan said...

ye sebak pilu, sume ade,tgk gmbr keluarga mangsa.

• rOozu • said...

sian nye~
mencuri leh kaye ke?

kalau kaye pun kompom banyak dosa kn?
ha!
ngok lah dorang ni~

"PiA" si Peri Perasan said...

semua kerana duit,nyawa manusia tiada nilai lagi.
dosa pahala xfikir dah..begitu lah roozu.
mari kite same2 berdoa semoga Allah melindungi kita semua,Amin..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)